Saint Laurent: Θρόνος στη μόδα! Εκθρόνισε Miu Miu και Loewe!
Τα τελευταία δύο χρόνια, οι Miu Miu και Loewe βρίσκονταν σε μια αδιάκοπη μάχη για την πρώτη θέση στον δείκτη Lyst – την κατάταξη που δημοσιεύεται κάθε τρίμηνο και αποκαλύπτει τις πιο δημοφιλείς μάρκες στον κόσμο. Η Miu Miu συνήθως κατέκτησε την κορυφή. Σήμερα, όμως, 5 Νοεμβρίου, η τάξη πραγμάτων ανατράπηκε: ο γαλλικός οίκος Saint Laurent, υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Anthony Vaccarello, έκανε την έκπληξη.
Όπως ανακοινώθηκε σήμερα το πρωί, τα αποτελέσματα του δείκτη Lyst για το τρίτο τρίμηνο του 2025 είναι πλέον γεγονός. Ο Saint Laurent εκτοξεύτηκε δύο θέσεις, προσπερνώντας τόσο τη Loewe όσο και τη Miu Miu και κατακτώντας την πρώτη θέση για πρώτη φορά στην ιστορία του δείκτη.
Πού οφείλεται αυτή η σαρωτική επιτυχία; Καταρχάς, ο Saint Laurent παρουσίασε μια ανανεωμένη, δυναμική εικόνα – ένα «boom boom» που εντυπωσίασε, ειδικά στην πρόσφατη πασαρέλα του για την κολεξιόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2026. Δεύτερον, η σειρά υποδημάτων Le Loafer του οίκου έχει γίνει ανάρπαστη. Πέρα από τις μπότες και τις μικροσκοπικές τσάντες της μάρκας, τα loafers του YSL αναδείχθηκαν στο δεύτερο πιο περιζήτητο προϊόν του τριμήνου, με τις σαγιονάρες της Havaianas να καταγράφουν αύξηση 34% στις αναζητήσεις.
Παρόλο που η δεύτερη θέση της Miu Miu προκαλεί έκπληξη, η πιο εντυπωσιακή είδηση του τριμήνου είναι η ασταμάτητη άνοδος της Cos, της πιο εκλεπτυσμένης σειράς της H&M, η οποία σκαρφάλωσε τέσσερις θέσεις και αναδείχθηκε στην τρίτη πιο δημοφιλή μάρκα παγκοσμίως.
Η The Row, το brand των αδελφών Όλσεν, έρχεται τέταρτη με αύξηση της ζήτησης κατά 28%. Ακολουθούν οι Coach, Prada και Bottega, ενώ η Loewe υποχώρησε στην όγδοη θέση. Για την Burberry, τα πράγματα δείχνουν να βελτιώνονται, καθώς η βρετανική μάρκα ανέβηκε τέσσερις θέσεις και κατέλαβε τη 13η θέση, έπειτα από αύξηση της ζήτησης κατά 14%.
Το τρίτο τρίμηνο ήταν εξαιρετικά επιτυχημένο και για τη Nike, με δύο κωδικούς να φιγουράρουν στη λίστα των πιο δημοφιλών προϊόντων: τα Nike x Jacquemus Moon και τα Nike Shox TL. Παράλληλα, η διακριτική πολυτέλεια κυριαρχεί, με το χοντρό πουλόβερ της Cos να καταλαμβάνει την τρίτη θέση στον δείκτη προϊόντων και τα loafers Eel της The Row την τέταρτη.
Το σουτιέν με θηλές της Kim K και της Skims είναι το πέμπτο πιο δημοφιλές προϊόν – μήπως αυτό σημαίνει ότι θα δούμε την εμφάνιση του merkin (της ηβικής περούκας που λάνσαρε το brand) στο τέταρτο τρίμηνο;
Σε μια απρόσμενη ανατροπή των γεγονότων, οι μεγάλοι αστέρες της έκθεσης της Lyst για το τρίτο τρίμηνο του 2025 είναι η Saint Laurent και η Cos, δύο μάρκες που προσφέρουν εντελώς αντίθετη αισθητική: το «boom boom» απέναντι στη διακριτική πολυτέλεια. Τουλάχιστον για την ώρα, το «more is more» φαίνεται να κερδίζει.