Ταλαιπωρία για επιβάτες τρένου: Βλάβη και καθυστέρηση στην Τιθορέα
Στις 7:00 το πρωί, η αμαξοστοιχία 521 της Hellenic Train, που εκτελούσε το δρομολόγιο Λειανοκλάδι-Αθήνα, ακινητοποιήθηκε στην Τιθορέα. Η αιτία ήταν μια βλάβη στο σύστημα τηλεδιοίκησης, συγκεκριμένα στο τμήμα μεταξύ Δαύλειας και Σφίγγας.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της Hellenic Train, τεχνικό προσωπικό του Διαχειριστή Υποδομής (κλειδούχος) έσπευσε στο σημείο για να αποκαταστήσει το πρόβλημα. Μετά την επιδιόρθωση, η αμαξοστοιχία μπόρεσε να συνεχίσει το δρομολόγιό της, φτάνοντας στον προορισμό της με καθυστέρηση 95 λεπτών.
«Η εταιρεία έλαβε άμεσα μέτρα για την επίλυση του προβλήματος, δίνοντας προτεραιότητα στην εξυπηρέτηση των 34 επιβατών του συρμού. Το προσωπικό της αμαξοστοιχίας πραγματοποίησε ενημερωτικές ανακοινώσεις, ενώ προσφέρθηκαν νερά στους επιβάτες κατά τη διάρκεια της αναμονής», αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση.
Η Hellenic Train ενημερώνει επίσης ότι, σύμφωνα με τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό 2021/782, οι επιβάτες της αμαξοστοιχίας δικαιούνται αποζημίωση ίση με το 25% της αξίας του εισιτηρίου τους. Δίνονται αναλυτικές οδηγίες για τις διαδικασίες αποζημίωσης:
* Εισιτήρια που εκδόθηκαν από εκδοτήρια και πληρώθηκαν με μετρητά αποζημιώνονται μόνο από τα ενεργά εκδοτήρια.
Για τους κατόχους εισιτηρίων που αγοράστηκαν με κάρτα, ανεξάρτητα από το κανάλι πώλησης (εκδοτήρια, webticketing & app), υπάρχουν δύο επιλογές:
* Να απευθυνθούν σε κάποιο εκδοτήριο Σταθμού για την αποζημίωση του εισιτηρίου.
* Να στείλουν γραπτό αίτημα στην εταιρεία μέσω της φόρμας παραπόνων/αιτημάτων, επισυνάπτοντας τον αριθμό του ηλεκτρονικού εισιτηρίου ή μια ευκρινή φωτογραφία του εισιτηρίου από εκδοτήριο. Στο αίτημα θα πρέπει να ζητούν το αναλογούν αντίτιμο, το οποίο θα επιστραφεί στην κάρτα που χρησιμοποιήθηκε για την αγορά του εισιτηρίου.
Για περισσότερες πληροφορίες και για την υποβολή αιτήσεων αποζημίωσης, οι επιβάτες μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα της Hellenic Train ή να επικοινωνήσουν με τις αρμόδιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης πελατών.