Τα δημοφιλή κουκλάκια Labubu ...προσεχώς στους κινηματογράφους

Τα Labubu πάνε Hollywood! Ταινία ετοιμάζει η Sony για τα διάσημα κουκλάκια.

Ψυγαγωγία
Δημοσιεύθηκε  · 5 λεπτά ανάγνωση

Τα κουκλάκια Labubu, που έχουν γίνει παγκόσμια μανία, αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν σε ταινία, σύμφωνα με δημοσίευμα του Hollywood Reporter.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, η Sony Pictures έκλεισε συμφωνία για την παραγωγή ταινίας βασισμένης στα δημοφιλή τερατάκια με τα μεγάλα δόντια. Μέχρι στιγμής δεν έχει διευκρινιστεί εάν η ταινία θα είναι κινουμένων σχεδίων ή θα περιλαμβάνει ηθοποιούς. Η Sony Pictures δεν έχει προβεί σε επίσημη επιβεβαίωση των πληροφοριών του Hollywood Reporter.

Τα λούτρινα κουκλάκια Labubu, που πωλούνται από την κινεζική Pop Mart, έγιναν μόδα φέτος. Διάσημοι καλλιτέχνες, όπως η τραγουδίστρια Ριάνα και η Λίζα του νοτιοκορεατικού συγκροτήματος Blackpink, έχουν εμφανιστεί δημόσια με Labubu. Οι νέοι σχηματίζουν ουρές για να αγοράσουν Labubu σε συσκευασίες που κρατούν κρυμμένο το περιεχόμενο, χωρίς να γνωρίζουν τη μορφή της φιγούρας που θα αποκτήσουν.

Η Sony Pictures έχει αναλάβει την παραγωγή της κινηματογραφικής σειράς «Jumanji» καθώς και της ταινίας «KPop Demon Hunters» που γνώρισε επιτυχία μέσω του Netflix.

Οι Labubu ξεκίνησαν ως ένα απλό σκίτσο στο μπλοκ σχεδίασης του καλλιτέχνη Kasing Lung, γεννημένου στο Χονγκ Κονγκ, και κατασκευάστηκαν αρχικά από τη How2 Work ως μέρος μιας σειράς φιγούρων τεράτων. Η κινέζικη εταιρεία Pop Mart ανέλαβε την κατασκευή και την πώλησή τους το 2019, εκτοξεύοντας τη δημοτικότητά τους. Labubu είναι το όνομα της κύριας κούκλας-τέρατος της σειράς, η οποία περιλαμβάνει την αρχηγό Zimomo, τη σύντροφό της Mokoko και τον φίλο της Tycoco.

Η κούκλα εξελίχθηκε γρήγορα σε πολιτιστική τρέλα, καθιστώντας τον Wang Ning της Pop Mart τον 10ο πλουσιότερο άνθρωπο στην Κίνα. Η καθαρή περιουσία του 38χρονου τετραπλασιάστηκε από 7,59 δισεκατομμύρια δολάρια το 2024 σε 22,1 δισεκατομμύρια τον Ιούνιο του 2025, σύμφωνα με τη λίστα δισεκατομμυριούχων πραγματικού χρόνου του Forbes.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Pop Mart ανακοίνωσε ότι η εταιρεία παιχνιδιών αναμένεται να επιτύχει τον στόχο για έσοδα 20 δισεκατομμυρίων γιουάν (2,78 δισεκατομμύρια δολάρια) το 2025 και ότι «και τα 30 δισεκατομμύρια (4,18 δισεκατομμύρια δολάρια) θα είναι εύκολο να επιτευχθούν φέτος».

Για το πρώτο εξάμηνο του 2025, η εταιρεία ανακοίνωσε «εκτόξευση» των καθαρών κερδών της κατά σχεδόν 400%, λόγω της αυξανόμενης ζήτησης, ιδιαίτερα σε αγορές του εξωτερικού.

Ο πυρετός της Labubu έχει σαρώσει την Ασία, την Ευρώπη και τις ΗΠΑ. Το Hollywood Reporter αναφέρει ότι η δημοτικότητά τους εκτινάχθηκε για δύο βασικούς λόγους:

Πρώτον, η ιδέα του Pop Mart για την πώλησή τους μέσω «μυστικών κουτιών», αύξησε τη ζήτηση. Δημιουργήθηκε επίσης μια δευτερογενής αγορά, όπου οι συλλέκτες πληρώνουν υπέρογκα ποσά για να αποκτήσουν τις κούκλες που θέλουν.

Δεύτερον, η υιοθέτηση της Labubu από ορισμένες διασημότητες. Εμπνευσμένο από τα σκανδιναβικά παραμύθια, η δημοτικότητα του μικροσκοπικού ξωτικού πλάσματος εκτινάχθηκε όταν η Lisa από το συγκρότημα Blackpink το χρησιμοποίησε ως αξεσουάρ. Ακολούθησε μια φρενίτιδα διασημοτήτων που επιδείκνυαν την κούκλα, συμπεριλαμβανομένων των Kim Kardashian, Rihanna, Dua Lipa, Cher και άλλων.

Ενώ κάποτε τα χολιγουντιανά έργα ενέπνεαν τα παιχνίδια, την τελευταία δεκαετία έχει παρατηρηθεί το αντίστροφο, με τα παιχνίδια να εμπνέουν τώρα ταινίες, σχολιάζει το Hollywood Reporter.

Η Ταινία Lego, που κυκλοφόρησε το 2014, έγινε ταινία, αποσπώντας κριτικές και συγκεντρώνοντας 468,1 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως. Το Εθνικό Συμβούλιο Κριτικών Κινηματογράφου των ΗΠΑ επέλεξε την ταινία ως μία από τις κορυφαίες ταινίες της χρονιάς. Έλαβε υποψηφιότητα για το καλύτερο πρωτότυπο τραγούδι στα 87α Όσκαρ.

Η Ταινία Lego ήταν η πρώτη από το ομώνυμο franchise, το οποίο περιλαμβάνει τρεις ακόμη ταινίες: Lego Batman (2017), Lego Ninjago (2017) και Lego 2 (2019).

Πιο πρόσφατα, η Barbie πέτυχε ένα παρόμοιο κατόρθωμα, αποφέροντας πάνω από 1 δισεκατομμύριο δολάρια στο παγκόσμιο box office, ενώ προτάθηκε για οκτώ υποψηφιότητες για Όσκαρ, κερδίζοντας τελικά Όσκαρ Καλύτερου Πρωτότυπου Τραγουδιού για το «What Was I Made For?» των Μπίλι Άιλις και Φιννέας Ο'Κόνελ.

Η ταινία είχε ανακοινωθεί τον Σεπτέμβριο του 2009 από την Universal Pictures, αλλά η δημιουργία της ξεκίνησε τον Απρίλιο του 2014, όταν η Sony Pictures αγόρασε τα κινηματογραφικά δικαιώματα. Τα δικαιώματα μεταφέρθηκαν στη Warner Bros. Pictures τον Οκτώβριο του 2018, ενώ το 2019 επιλέχθηκε η Μάργκοτ Ρόμπι στον ρόλο της Μπάρμπι. Οι υπόλοιποι ηθοποιοί ανακοινώθηκαν το 2021 και στις αρχές του 2022. Τα γυρίσματα έλαβαν χώρα, στα στούντιο της Warner Bros. στην Αγγλία, από τον Μάρτιο μέχρι τον Ιούλιο του 2022.

Η ταινία Barbie έκανε πρεμιέρα στις 9 Ιουλίου του 2023 και έλαβε επαίνους για τη σκηνοθεσία, τον σχεδιασμό παραγωγής, τα κοστούμια, τη μουσική και τις ερμηνείες. Έχοντας προϋπολογισμό γύρω στα 128–145 εκατομμύρια δολλάρια, έγινε η ταινία του 2023 με τις μεγαλύτερες εισπράξεις και η 14η ταινία με τις μεγαλύτερες εισπράξεις όλων των εποχών.

Συμπεριλήφθηκε στον κατάλογο των 10 καλύτερων ταινιών του 2023 από το Εθνικό Συμβούλιο Κριτικών Κινηματογράφου και το Αμερικανικό Ινστιτούτο Κινηματογράφου, ενώ έλαβε διάφορες διακρίσεις.

Αυτή την εβδομάδα, η Sony και η Mattel Films ανακοίνωσαν ότι ξεκινούν την παραγωγή μιας ταινίας μεγάλου μήκους βασισμένη στο View Master. Ο υποψήφιος για Όσκαρ σεναριογράφος, παραγωγός και σκηνοθέτης Φιλ Τζόνστον θα γράψει το σενάριο της ταινίας, το οποίο θα βασίζεται στο 86χρονο παιχνίδι προβολής τρισδιάστατων εικόνων.