Η νέα γενιά οδηγεί τις πωλήσεις – Πώς βοηθάει το ΑΙ τις επιχειρήσεις

Οι νέοι αλλάζουν το παιχνίδι στο εμπόριο: Τι αποκαλύπτουν οι ειδικοί

Οικονομία
Δημοσιεύθηκε  · 2 λεπτά ανάγνωση

Σε μια περίοδο αυξανόμενων τιμών και οικονομικής αβεβαιότητας, οι νεαροί καταναλωτές φαίνεται να αποτελούν τη σανίδα σωτηρίας για την εμπορική αγορά. Παρά το γεγονός ότι τα σημαντικά βήματα ζωής φαντάζουν πιο μακρινά, παραμένουν ενεργοί αγοραστές, τροφοδοτώντας την ανάπτυξη εταιρειών μόδας και καταναλωτικών προϊόντων. Επιπλέον, η τεχνητή νοημοσύνη (AI) εξελίσσεται σε «σιωπηλό συνεργάτη» των επιχειρήσεων, αυξάνοντας τα περιθώρια κέρδους και απελευθερώνοντας πόρους.

Στο συνέδριο Reuters NEXT στη Νέα Υόρκη, οι επικεφαλής κορυφαίων brands συμφώνησαν ότι η νέα γενιά όχι μόνο αγοράζει, αλλά και διαμορφώνει τις τάσεις.

Η CEO της Tapestry, Τζοάν Κρεβουαζερά, τόνισε ότι καταναλωτές από όλα τα εισοδηματικά στρώματα συνεχίζουν να αγοράζουν τις τσάντες Coach, με ιδιαίτερη ώθηση από τη μεσαία τάξη της Κίνας.

Επιπλέον, συγκεκριμένα μοντέλα της Kate Spade γνωρίζουν μεγάλη επιτυχία στις νεότερες ηλικίες, παρόλο που οι νέοι αναβάλλουν σημαντικές αποφάσεις όπως η αγορά σπιτιού ή ο γάμος.

Στον τομέα των premium καταναλωτικών προϊόντων, η Honest Company αντιμετωπίζει τις επιπτώσεις των δασμών με μια ομάδα «tariff tacklers», που διαχειρίζονται τους δασμούς, με στόχο την απορρόφηση των πιέσεων κόστους χωρίς υπερβολικές αυξήσεις τιμών, όπως ανέφερε η CEO Κάρλα Βέρνον.

Αν και οι καταναλωτές προτιμούν μικρότερες συσκευασίες στα βρεφικά προϊόντα, δεν μειώνουν τον συνολικό αριθμό αγορών, υποδεικνύοντας σταθερή, αν και πιο συγκρατημένη, ανάπτυξη.

Ο Νιλ Μπλουμενθάλ, co-CEO της Warby Parker, της γνωστής εταιρείας οπτικών ειδών που προσφέρει και εξετάσεις όρασης (online και στα καταστήματα), δήλωσε ότι η εταιρεία εστιάζει στην ενίσχυση των φυσικών καταστημάτων στις ΗΠΑ, προσλαμβάνοντας οφθαλμιάτρους. Η τεχνητή νοημοσύνη έχει ήδη αναλάβει μεγάλο μέρος της γραφειοκρατίας, επιτρέποντας στους γιατρούς να αφιερώνουν περισσότερο χρόνο στους ασθενείς. Η Warby Parker έχει ανατρέψει τα παραδοσιακά οπτικά είδη, προσφέροντας ένα μοντέλο απευθείας πώλησης στον καταναλωτή.

Τέλος, η Tapestry προετοιμάζεται για την είσοδο στην αγορά εργασίας της Generation Alpha, της πρώτης γενιάς που είναι απόλυτα εξοικειωμένη με την τεχνητή νοημοσύνη.