
Η Σκάρλετ Γιόχανσον μεταμορφώνεται για την Prada υπό τις οδηγίες του Λάνθιμου!
Η Prada παρουσιάζει τη νέα της καμπάνια για την εμβληματική τσάντα Galleria, με σκηνοθέτη τον Γιώργο Λάνθιμο και πρωταγωνίστρια τη Σκάρλετ Γιόχανσον, η οποία επιστρέφει ως πρόσωπο της Galleria για τρίτη φορά.
Το φιλμ, με τίτλο "Ritual Identities" (Τελετουργικές Ταυτότητες), φέρει την χαρακτηριστική σφραγίδα του Λάνθιμου: παράξενο χιούμορ, παιχνιδιάρικες εικόνες και γοτθικές πινελιές. Η Γιόχανσον υποδύεται τρεις διαφορετικούς χαρακτήρες, σε μια σουρεαλιστική αναζήτηση.
Στο μικρού μήκους φιλμ, η ηρωίδα συλλέγει παράξενα υλικά: «Πρωινό αεράκι — όχι μετά τις 12 το μεσημέρι, όχι πριν τις 5 το πρωί — το καταγεγραμμένο γάβγισμα ενός μεσαίου μεγέθους σκύλου, και τρεις σταγόνες αίμα που ελήφθησαν τη νύχτα». Όλα αυτά τα στοιχεία καταλήγουν στην τσάντα Prada Galleria.
«Για αυτήν την καμπάνια της Prada που οραματίστηκε ο Λάνθιμος, υποδύομαι μια εκδοχή του εαυτού μου», δήλωσε η Γιόχανσον στο Bazaar. «Νομίζω ότι η ιδέα — η ποίηση — ήταν πως έπαιζα πολλούς ανθρώπους ταυτόχρονα. Το αποτέλεσμα απεικονίζει τη δυαδικότητα που υπάρχει μέσα σε όλους μας. Νομίζω ότι μεγάλο μέρος του έργου του Γιώργου επικεντρώνεται σε αυτό το θέμα — τη δυαδικότητα, τις θρυμματισμένες ταυτότητες. Ήταν πραγματικά μια εξερεύνηση για εκείνον, για να συνεχίσει να αναζητά αυτήν την ιδέα.»
Οι ετήσιες καμπάνιες για την τσάντα Galleria της Prada έχουν καθιερωθεί ως πεδίο δημιουργικότητας. Το 2023, ο Τζόναθαν Γκλέιζερ σκηνοθέτησε το φιλμ της καμπάνιας, επίσης με την Γιόχανσον. Φέτος, ο σκηνοθέτης, παραγωγός και σεναριογράφος, πέντε φορές υποψήφιος για Όσκαρ, Γιώργος Λάνθιμος, αναλαμβάνει τα ηνία, μετά την επιτυχία της ταινίας του Poor Things. Η συνεργασία αυτή σηματοδοτεί την πρώτη συνάντηση της Γιόχανσον με τον Λάνθιμο.
«Ο ίδιος ο Γιώργος έγραψε τον μονόλογο για αυτήν την ταινία της καμπάνιας της Prada, και υπήρχαν τόσοι πολλοί διαφορετικοί τρόποι να τον ερμηνεύσεις», εξηγεί η Γιόχανσον. «Στην επανάληψη του μονόλογου, με κάθε λήψη και διαφορετικές ρυθμίσεις, ανακαλύπτεις νέα νοήματα — στην αφαιρετικότητά του, γίνεται κάτι που αλλάζει και φουσκώνει.»
Η τσάντα Galleria της Prada, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2007, παραμένει διαχρονική. Έχει αντέξει σχεδόν δύο δεκαετίες, ανανεούμενη διαρκώς, και έχει εδραιωθεί ως ένα από τα σήματα κατατεθέντα της Prada. Η καμπάνια τονίζει την ευελιξία της, παρουσιάζοντας την Galleria ως «ένα τοτέμ, ένα φυλαχτό, ένα amulet κεντρικό για το τελετουργικό και την καθημερινή απόδοση της ίδιας της ζωής, ένα δοχείο για μαγική αλλαγή», σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση. Είτε περιέχει βρόχινο νερό, είτε το πορτοφόλι και τα κλειδιά σας, η τσάντα Prada Galleria είναι πάντα εκεί.
Σχετική είδηση: Η Bugonia του Γιώργου Λάνθιμου «τσιμπά» εκεί που πονάει τους θεατές στο Φεστιβάλ Βενετίας.