
Έκρηξη Hilton στην Ελλάδα: Διπλασιασμός των ξενοδοχείων μέσα σε ενάμιση χρόνο!
Η Hilton Worldwide, μέσα σε λιγότερο από ενάμιση χρόνο, έκανε άλμα στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά, αυξάνοντας τις μονάδες της από 30 σε 60. Αυτή η θεαματική ανάπτυξη οφείλεται στην αυξημένη ζήτηση για ταξίδια στην Ελλάδα, σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι μεγάλες πολυεθνικές αλυσίδες διαχείρισης δεν είχαν ισχυρή παρουσία στην εγχώρια αγορά. Αυτό δίνει ώθηση τόσο στη Hilton Worldwide όσο και σε άλλους κολοσσούς, όπως η Marriott International, να επενδύσουν δυναμικά στην Ελλάδα.
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η προσθήκη του πεντάστερου ξενοδοχείου του ομίλου Τσιλεδάκη στα Χανιά στο χαρτοφυλάκιο της Hilton, υπό την ονομασία Hilton Chania Old Town Resort & Spa. Αυτό το νέο resort, που βρίσκεται στην είσοδο της Παλιάς Πόλης των Χανίων, αναμένεται να ανοίξει τις πόρτες του τον Μάιο του 2026. Αποτελεί το πρώτο ξενοδοχείο της αλυσίδας «Hilton Hotels & Resorts» στην Ελλάδα και θα διαθέτει 85 δωμάτια και σουίτες, καθώς και πισίνα με θέα στη θάλασσα, λειτουργώντας όλο τον χρόνο.
Σύμφωνα με την Hilton, η εταιρεία έχει «περισσότερα από 60 ξενοδοχεία σε λειτουργία ή υπό ανάπτυξη στην Ελλάδα, κάτω από οκτώ διαφορετικά brands και μέσω της συνεργασίας της με τη Small Luxury Hotels». Ανάμεσα σε αυτά τα ξενοδοχεία ξεχωρίζει και το «Conrad Athens The Ilisian», που θα στεγαστεί στο ιστορικό κτίριο του παλαιού Hilton της Αθήνας.
Η αύξηση της παρουσίας της Hilton είναι εντυπωσιακή, αν λάβουμε υπόψη ότι τον Ιούλιο του προηγούμενου έτους, η GBR Consulting είχε καταγράψει 34 ξενοδοχεία στο χαρτοφυλάκιο της Hilton Worldwide, με περισσότερα από 2.200 δωμάτια, συμπεριλαμβανομένων 25 μονάδων με το σήμα Small Luxury Hotels of the World (SLH). Όλα αυτά τα ξενοδοχεία είναι διαθέσιμα μέσω των καναλιών κρατήσεων της Hilton. Από τότε, ο αριθμός των μονάδων αυξάνεται συνεχώς.
Ο Ανδρέας Κουκάς, Senior Director, Development Greece & Cyprus της Hilton, δήλωσε στην «Καθημερινή» ότι «έχουμε δει εντυπωσιακή ανάπτυξη στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια, η οποία ενθαρρύνεται από ένα σταθερό μακροοικονομικό περιβάλλον, αυξανόμενη ζήτηση τόσο για ταξίδια αναψυχής όσο και για επαγγελματικά ταξίδια, καθώς και από ευκαιρίες ανάπτυξης για αστικά ξενοδοχεία αλλά και resorts, οι οποίες αξιοποιούνται μέσω συνεργασιών με τοπικούς και διεθνείς επενδυτές». Τόνισε επίσης ότι «για τη Hilton, η Ελλάδα αποτελεί βασική στρατηγική αγορά, καθώς έχουμε παρουσία εδώ από το 1963 με το Hilton Athens, το οποίο ήταν το πρώτο μεγάλο διεθνές ξενοδοχείο της χώρας. Σήμερα, η Ελλάδα παρουσιάζει όλα τα χαρακτηριστικά ενός στρατηγικού προορισμού, συμπεριλαμβανομένης της πλούσιας ιστορίας της, των υπέροχων τοπίων και της μοναδικής φιλοξενίας».
Ο Ανδρέας Κουκάς πιστεύει ότι ο ακμάζων τουριστικός τομέας, σε συνδυασμό με τις κυβερνητικές προσπάθειες για την προσέλκυση διεθνών επενδύσεων, καθιστούν την Ελλάδα έναν ελκυστικό προορισμό. Επιπλέον, η «ποικιλομορφία του τόπου και η φυσική ομορφιά του, που προσφέρουν μια σειρά από ταξιδιωτικές εμπειρίες», ενισχύουν τη θέση της Ελλάδας στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη.