Black Friday: Πρόωρη έναρξη εκπτώσεων στα Zara και άλλα brands του Inditex!
Η φετινή Black Friday έχει ξεκινήσει επίσημα για τον όμιλο Inditex, με τα online καταστήματα των αγαπημένων brands να ανοίγουν τις πόρτες τους στις προσφορές. Από νωρίς το πρωί της Παρασκευής, λίγο μετά τις 9, οι επισκέπτες των Zara, Pull & Bear, Stradivarius, Massimo Dutti, Oysho και Zara Home αντίκρισαν τα πρώτα διαφημιστικά banners που ανακοινώνουν την έναρξη των εκπτώσεων.
Για άλλη μια χρονιά, ο όμιλος τηρεί πιστά την πολιτική της Black Friday, προσφέροντας εκπτώσεις μόνο για μία ημέρα στα φυσικά καταστήματα. Αυτή η προσέγγιση έρχεται σε αντίθεση με την υπόλοιπη αγορά, η οποία έχει επεκτείνει την Black Friday σε «Black Week» ή ακόμα και «Black Month». Οι προσφορές ισχύουν ήδη online και θα διαρκέσουν αποκλειστικά σήμερα στα φυσικά καταστήματα.
Η Zara ήταν η πρώτη που εμφανίστηκε με εκπτώσεις έως και 40% σε επιλεγμένα προϊόντα. Ειδικότερα, οι προσφορές αφορούν παλτό, μπουφάν, πλεκτά και κομμάτια που σπάνια βρίσκονται σε έκπτωση κατά τη διάρκεια της χειμερινής σεζόν. Η εταιρεία θέλησε να δώσει μια πρόωρη «γεύση» Black Friday μέσω της ενότητας Special Prices, όπου έχουν προστεθεί δεκάδες νέα προϊόντα.
Παρά την παράδοση των προηγούμενων ετών, όπου οι μεγάλες εκπτώσεις ενεργοποιούνταν την τελευταία στιγμή, φέτος οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να περιηγηθούν νωρίτερα στις online προσφορές.
Ο όμιλος ακολουθεί μια σαφή και διαχρονική στρατηγική. Από Zara έως Oysho και από Pull & Bear έως Massimo Dutti και Stradivarius, οι καταναλωτές μπορούν να βρουν προϊόντα που συνήθως δεν μπαίνουν σε εκπτώσεις κατά τη διάρκεια της σεζόν, όπως παλτό, δερμάτινα, πλεκτά, αξεσουάρ και είδη οικιακής διακόσμησης της Zara Home.
Η Black Friday παραμένει καθοριστικός μήνας για το ελληνικό λιανεμπόριο, καθώς ο Νοέμβριος είναι παραδοσιακά υποτονικός πριν από την εορταστική περίοδο. Μέσω της Black Friday, τα καταστήματα ενισχύουν τον τζίρο τους, ανακυκλώνουν στοκ και προσελκύουν καταναλωτές που κρατούν τις αγορές τους για τον Δεκέμβριο.
Στην Ευρώπη, οι προσφορές έχουν επεκταθεί σε πολυήμερες περιόδους, αλλά ο Inditex παραμένει πιστός στην αυστηρή φιλοσοφία της μίας ημέρας στα φυσικά καταστήματα, καθιερώνοντας ένα ξεχωριστό σήμα κατατεθέν.
Οι πρώτες τάσεις των καταναλωτών δείχνουν ότι οι μεγαλύτερες αγορές θα επικεντρωθούν σε:
Στα Zara Home: είδη κρεβατοκάμαρας, κουβέρτες, φωτιστικά και μικρά διακοσμητικά
Στη Massimo Dutti: δερμάτινα, μάλλινα παλτό και premium κομμάτια
Στα Oysho: activewear και loungewear