Ανατροπή στη Μόδα: Ο Saint Laurent εκθρονίζει Miu Miu και Loewe!
Μετά από δύο χρόνια κυριαρχίας των Miu Miu και Loewe, ο δείκτης Lyst (που δημοσιεύεται κάθε τρίμηνο) ανακοίνωσε σήμερα (5 Νοεμβρίου) μια μεγάλη αλλαγή σκυτάλης. Ο γαλλικός οίκος Saint Laurent, με επικεφαλής τον σχεδιαστή Anthony Vaccarello, κατέκτησε την κορυφή για πρώτη φορά.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του δείκτη Lyst για το τρίτο τρίμηνο του 2025, ο Saint Laurent ανέβηκε δύο θέσεις, ξεπερνώντας τη Loewe και τη Miu Miu. Η επιτυχία αυτή αποδίδεται σε πολλούς παράγοντες. Καταρχάς, η εικόνα του οίκου ανανεώθηκε ριζικά το 2025, με ιδιαίτερη έμφαση στην πρόσφατη πασαρέλα για την άνοιξη/καλοκαίρι 2026, που χαρακτηρίστηκε από μια αισθητική "boom boom". Επιπλέον, η σειρά υποδημάτων Le Loafer σημείωσε τεράστια ζήτηση. Τα loafers του YSL αναδείχθηκαν ως το δεύτερο πιο περιζήτητο προϊόν του τριμήνου, μετά τις σαγιονάρες της Havaianas, οι οποίες κατέγραψαν αύξηση 34% στις αναζητήσεις.
Εκτός από την έκπληξη της δεύτερης θέσης της Miu Miu, η πιο εντυπωσιακή είδηση είναι η άνοδος της Cos (της premium σειράς της H&M), η οποία σκαρφάλωσε τέσσερις θέσεις και κατέκτησε την τρίτη θέση στην παγκόσμια κατάταξη.
Η The Row των αδελφών Όλσεν ακολουθεί στην τέταρτη θέση, με αύξηση της ζήτησης κατά 28%, ενώ την πεντάδα συμπληρώνουν οι Coach, Prada και Bottega. Η Loewe υποχώρησε στην όγδοη θέση. Θετικά είναι τα νέα για την Burberry, η οποία ανέβηκε τέσσερις θέσεις και κατέλαβε τη 13η θέση, σημειώνοντας αύξηση της ζήτησης κατά 14%.
Η Nike είχε επίσης ένα εξαιρετικό τρίμηνο, με δύο προϊόντα στη λίστα με τα πιο δημοφιλή: τα Nike x Jacquemus Moon και τα Nike Shox TL. Στον χώρο της διακριτικής πολυτέλειας, το χοντρό πουλόβερ της Cos κατέλαβε την τρίτη θέση στον δείκτη προϊόντων, ενώ τα loafers Eel της The Row την τέταρτη.
Το σουτιέν με θηλές της Kim K και της Skims είναι το πέμπτο πιο δημοφιλές προϊόν.
Συνοψίζοντας, οι πρωταγωνιστές της έκθεσης της Lyst για το τρίτο τρίμηνο του 2025 είναι οι Saint Laurent και Cos, δύο μάρκες με εντελώς αντίθετη αισθητική: "boom boom" έναντι διακριτικής πολυτέλειας. Τουλάχιστον προς το παρόν, το "more is more" φαίνεται να κερδίζει.