
Ανάσα για τους καταναλωτές: Μειώσεις τιμών σε πάνω από 2.180 προϊόντα!
Περισσότερα από 2.180 προϊόντα εντάσσονται στην πρωτοβουλία για μειώσεις τιμών, με στόχο την άμεση στήριξη των καταναλωτών. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρείχαν οι αλυσίδες λιανεμπορίου και οι προμηθευτές, οι μειώσεις τιμών κυμαίνονται από 3% έως και 35%, με μια μεσοσταθμική μείωση να αγγίζει περίπου το 8%.
Ο υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος, συναντήθηκε με τον Γενικό Διευθυντή της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας, Απόστολο Πεταλά, ο οποίος τον ενημέρωσε ότι στην πρωτοβουλία για τη μείωση τιμών από τις εταιρείες λιανεμπορίου και τους προμηθευτές έχουν ενταχθεί περισσότεροι από 2.000 κωδικοί προϊόντων, ένας αριθμός που ξεπερνά σημαντικά τον αρχικό στόχο που είχε τεθεί.
Η πρωτοβουλία αυτή καλύπτει πλέον ένα ευρύ φάσμα προϊόντων καθημερινής χρήσης, επιβεβαιώνοντας τη στενή συνεργασία της Πολιτείας με τις επιχειρήσεις, με σκοπό τη στήριξη των νοικοκυριών και τη διασφάλιση προσιτών τιμών σε βασικά αγαθά. Ενδεικτικά, 86 κωδικοί προϊόντων προσωπικής υγιεινής συμμετέχουν στην πρωτοβουλία, με μειώσεις που κυμαίνονται από 5% έως 13%.
O Υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος, δήλωσε σχετικά: «Μέσα σε ένα δύσκολο παγκόσμιο περιβάλλον, δίνουμε συνεχή μάχη σε ό,τι περνά από το χέρι μας, για τη συγκράτηση των τιμών, ιδιαίτερα στα βασικά είδη διαβίωσης.
Στοχεύουμε στην διασφάλιση υγιούς ανταγωνισμού και ταυτόχρονα πιέζουμε την αγορά με κάθε νόμιμο τρόπο να μειώσει το μεσοσταθμικό της κέρδος, προς όφελος της κοινωνίας και ιδιαίτερα όσων δοκιμάζονται. Μειώνοντας τις τιμές σε όσα προϊόντα αυτό είναι εφικτό.
Σε αυτό το πλαίσιο, σήμερα ανακοινώνεται από τις αλυσίδες του λιανεμπορίου και τους προμηθευτές μεσοσταθμική μείωση 8% σε πάνω από 2.000 κωδικούς σημαντικών προϊόντων.
Είναι μία θετική και αναγκαία πρωτοβουλία, που θέλουμε να επεκταθεί ακόμα περισσότερο. Λεπτομέρειες θα δώσουν οι εκπρόσωποι των σούπερ μάρκετ.
Εμείς συνεχίζουμε την προσπάθεια και όπως έχουμε δεσμευτεί, ξεκινά τις επόμενες ημέρες η διαβούλευση για τη νέα Ανεξάρτητη Αρχή Προστασίας του Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς.
Με τη λειτουργία της οποίας ενισχύεται ο ελεγκτικός μηχανισμός και αποσαφηνίζεται πλήρως το νομικό πλαίσιο με την κωδικοποίηση της καταναλωτικής νομοθεσίας.
Mια μεταρρύθμιση που καλούμε όλη την κοινωνία και ασφαλώς και όλα τα κόμματα να τη στηρίξουν».
Από την πλευρά του, o Γενικός Διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας, Απόστολος Πεταλάς, τόνισε: «Το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων που αποτελείται απ’ όλες τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, σε συνεργασία με ορισμένους προμηθευτές, τα θεσμικά τους όργανα, τον ΕΣΒΕΠ και τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Τροφίμων, ανταποκρίνονται στο κάλεσμα αυτό για τους καταναλωτές, για την κοινωνία, τα νοικοκυριά και ιδιαίτερα για τα ευάλωτα νοικοκυριά.
Είναι μια συνεχής προσπάθεια της επιχειρηματικής κοινότητας, σε συνεργασία με την Πολιτεία και το Υπουργείο Ανάπτυξης, να μπορεί να προσφέρει προϊόντα σε άριστη ποιότητα και στην καλύτερη δυνατή τιμή.
Και αυτό είναι μια συνεχής δέσμευση, παρά τις δυσκολίες που δημιουργούν η πληθωριστική κρίση, η ενεργειακή κρίση και οι συνέπειες της κλιματικής αλλαγής στην επάρκεια τροφίμων διεθνώς».