Θρήνος για τη Μαρία Παππά: Ποια ήταν η 42χρονη αεροσυνοδός που επέβαινε στο μοιραίο Falcon

Θρήνος για την αεροσυνοδό Μαρία Παππά: «Επαγγελματίας και πειθαρχημένη»

Ελλάδα
Δημοσιεύθηκε  · 2 λεπτά ανάγνωση

Η είδηση του τραγικού θανάτου της Μαρίας Παππά, στο αεροπορικό δυστύχημα νότια της Άγκυρας, έχει βυθίσει σε πένθος την οικογένεια και τους φίλους της. Η 42χρονη αεροσυνοδός περιγράφεται από τους συναδέλφους της ως ευγενική, επαγγελματίας και πειθαρχημένη.

«Είχα μιλήσει μαζί της πολύ πρόσφατα. Έχω επικοινωνήσει και με άλλους συναδέλφους και μου έχουν πει ότι όλοι έχουν σοκαριστεί», δήλωσε φίλος της στο newsit.gr, αποκαλύπτοντας το κλίμα οδύνης που επικρατεί στον κλάδο.

Η Μαρία Παππά ήταν προϊσταμένη καμπίνας, πιστοποιημένη instructor και με μεγάλη εμπειρία σε πτήσεις VVIP, όπως προκύπτει από το επαγγελματικό της προφίλ στο LinkedIn. Είχε εργαστεί σε πολλές αεροπορικές εταιρείες και συχνά μοιραζόταν στιγμιότυπα από τη δουλειά της, δείχνοντας την αγάπη της για τα ταξίδια και τη ζωή στους αιθέρες.

Παρά το δίπλωμα κομμωτικής που είχε αποκτήσει από τη ΣΕΛΕΤΕ, το πάθος της ήταν οι πτήσεις. Ξεκίνησε την καριέρα της από την ασφάλεια των αεροδρομίων και, με σκληρή δουλειά, κατάφερε να γίνει αεροσυνοδός.

Πρόσφατα, η 42χρονη είχε επιλέξει να εργαστεί ως συνοδός καμπίνας σε εταιρεία με lear jet για VIP επιβάτες. Όπως ανέφερε ο σύντροφός της, δεν είχαν περάσει ούτε τρεις μήνες από τότε που ξεκίνησε να εργάζεται στην εταιρεία του μοιραίου Falcon.

«Ήταν η πρώτη της πτήση στην εταιρεία. Πετούσε 19 χρόνια, ήταν έμπειρη», τόνισε ο σύντροφός της, υπογραμμίζοντας την πολυετή εμπειρία της στον χώρο των αερομεταφορών.

Οι έρευνες για τα αίτια της αεροπορικής τραγωδίας στην Άγκυρα βρίσκονται σε πλήρη εξέλιξη. Οι αρχές προσπαθούν να εντοπίσουν όλα τα συντρίμμια του Falcon, να ελέγξουν την αξιοπλοΐα του αεροσκάφους και να πραγματοποιήσουν τοξικολογικές εξετάσεις στις σορούς των θυμάτων. Επίσης, εξετάζεται το οπτικό υλικό από τις κάμερες του αεροδρομίου Εσένμπογκα και το ηχητικό υλικό από την επικοινωνία του πιλότου με τον πύργο ελέγχου.

Σύμφωνα με τα τουρκικά μέσα ενημέρωσης, ο πιλότος παρέμεινε ψύχραιμος στα τελευταία δύο λεπτά πριν από τη συντριβή και προσπάθησε να σώσει το αεροσκάφος.