Σούπερ μάρκετ: Μειώσεις 8% σε πάνω από 2.000 κωδικούς – Αναλυτικά η λίστα

Μείωση τιμών: Πάνω από 2.000 προϊόντα στα σούπερ μάρκετ!

Ελλάδα
Δημοσιεύθηκε  · 2 λεπτά ανάγνωση

Περισσότεροι από 2.000 κωδικοί προϊόντων έχουν ενταχθεί στην πρωτοβουλία για τη μείωση τιμών από εταιρείες λιανεμπορίου και προμηθευτές, όπως ενημέρωσε ο γενικός διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδας, Απόστολος Πεταλάς, σε συνάντηση με τον υπουργό Ανάπτυξης, Τάκη Θεοδωρικάκο. Σύμφωνα με τον κ. Πεταλά, ο αριθμός αυτός ξεπερνά σημαντικά τον αρχικό στόχο που είχε τεθεί.

Ο υπουργός Ανάπτυξης, Τάκης Θεοδωρικάκος, δήλωσε μετά τη συνάντηση: «Μέσα σε ένα δύσκολο παγκόσμιο περιβάλλον, δίνουμε συνεχή μάχη, σε ό,τι περνά από το χέρι μας, για τη συγκράτηση των τιμών, ιδιαίτερα στα βασικά είδη διαβίωσης. Στοχεύουμε στη διασφάλιση υγιούς ανταγωνισμού και ταυτόχρονα πιέζουμε την αγορά με κάθε νόμιμο τρόπο να μειώσει το μεσοσταθμικό της κέρδος, προς όφελος της κοινωνίας και ιδιαίτερα όσων δοκιμάζονται. Μειώνοντας τις τιμές σε όσα προϊόντα αυτό είναι εφικτό».

Στο ίδιο πλαίσιο, ο κ. Θεοδωρικάκος ανακοίνωσε ότι «σήμερα ανακοινώνεται από τις αλυσίδες του λιανεμπορίου και τους προμηθευτές μεσοσταθμική μείωση 8% σε πάνω από 2.000 κωδικούς σημαντικών προϊόντων. Είναι μία θετική και αναγκαία πρωτοβουλία, που θέλουμε να επεκταθεί ακόμα περισσότερο. Λεπτομέρειες θα δώσουν οι εκπρόσωποι των σούπερ μάρκετ». Επιπλέον, ο υπουργός γνωστοποίησε την έναρξη διαβούλευσης για τη νέα Ανεξάρτητη Αρχή Προστασίας του Καταναλωτή και Εποπτείας της Αγοράς, τονίζοντας ότι «με τη λειτουργία της οποίας ενισχύεται ο ελεγκτικός μηχανισμός και αποσαφηνίζεται πλήρως το νομικό πλαίσιο με την κωδικοποίηση της καταναλωτικής νομοθεσίας. Μια μεταρρύθμιση που καλούμε όλη την κοινωνία, και ασφαλώς και όλα τα κόμματα, να τη στηρίξουν».

Από την πλευρά του, ο Απόστολος Πεταλάς τόνισε: «Το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων που αποτελείται απ’ όλες τις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ, σε συνεργασία με ορισμένους προμηθευτές, τα θεσμικά τους όργανα, τον ΕΣΒΕΠ και τον Σύνδεσμο Βιομηχανιών Τροφίμων, ανταποκρίνονται στο κάλεσμα αυτό για τους καταναλωτές, για την κοινωνία, τα νοικοκυριά, και ιδιαίτερα για τα ευάλωτα νοικοκυριά. Είναι μια συνεχής προσπάθεια της επιχειρηματικής κοινότητας, σε συνεργασία με την πολιτεία και το υπουργείο Ανάπτυξης, να μπορεί να προσφέρει προϊόντα σε άριστη ποιότητα και στην καλύτερη δυνατή τιμή. Και αυτό είναι μια συνεχής δέσμευση, παρά τις δυσκολίες που δημιουργούν η πληθωριστική κρίση, η ενεργειακή κρίση και οι συνέπειες της κλιματικής αλλαγής στην επάρκεια τροφίμων διεθνώς».

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ