
L'Oréal: Πρόκληση με πρωταγωνίστρια από το OnlyFans!
Η L’Oréal, ένας παγκόσμιος κολοσσός καλλυντικών, προκάλεσε αντιδράσεις προσλαμβάνοντας την Ari Kytsya, ένα μοντέλο γνωστό για τη δημιουργία πορνογραφικού περιεχομένου στο OnlyFans, για την προώθηση της σειράς μακιγιάζ Urban Decay, δημοφιλούς στους εφήβους.
Η Kytsya, η οποία αυτοαποκαλείται «mattress actress» (ένας ευφημισμός για δημιουργό περιεχομένου για ενήλικες), διατηρεί μια διπλή διαδικτυακή παρουσία: Παρουσιάζει σεμινάρια μαλλιών και μακιγιάζ, καθώς και lifestyle περιεχόμενο, στους 4,6 εκατομμύρια followers της στο Instagram και το TikTok. Παράλληλα, στον λογαριασμό της στο OnlyFans, προσφέρει στους συνδρομητές της γυμνές φωτογραφίες και βίντεο με σεξουαλικές πράξεις.
Η Penny East, νέα διευθύνουσα σύμβουλος της Fawcett Society, μιας κορυφαίας φιλανθρωπικής οργάνωσης για τα δικαιώματα των γυναικών, εξέφρασε την ανησυχία της, θεωρώντας ότι η απόφαση της L’Oréal «δικαιολογεί εύλογη ανησυχία» καθώς αποτελεί ένα νέο βήμα στην ενσωμάτωση του αμφιλεγόμενου ιστότοπου και του περιεχομένου του.
Η συνεργασία με την Kytsya φαίνεται να έρχεται σε αντίθεση με τον «Χάρτη Αξιών» της L’Oréal, ο οποίος ορίζει ότι οι συνεργαζόμενοι influencers πρέπει να μοιράζονται τις «ηθικές αρχές» της εταιρείας και να μην έχουν δημοσιεύσει περιεχόμενο που αντιτίθεται στις αξίες του «σεβασμού, της ανοχής και της ένταξης».
Η L’Oréal υπερασπίστηκε την επιλογή της, επαινώντας την Kytsya για την τόλμη της να μιλάει για «τις χαρές, τις προκλήσεις και τους κινδύνους της βιομηχανίας στην οποία εργάζεται». Ωστόσο, η Penny East αμφισβήτησε την καταλληλότητα της Kytsya ως πρότυπο για τις νεαρές γυναίκες.
«Ανησυχούμε για τις χιλιάδες πολύ νεαρές γυναίκες που εντάσσονται στον ιστότοπο με την ελπίδα να βρουν φήμη και τύχη… Η πλειονότητα των δημιουργών του OnlyFans βγάζει πολύ λίγα χρήματα και η πίεση να βρουν μια θέση ωθεί τις γυναίκες να κάνουν όλο και πιο ρητό περιεχόμενο», δήλωσε η East και πρόσθεσε: «Η κίνηση να τοποθετήσει τους δημιουργούς περιεχομένου του OnlyFans σε εμπορικές καμπάνιες μακιγιάζ της υψηλής αγοράς θα κάνει το OnlyFans μια πιο δελεαστική προοπτική για τα νεαρά κορίτσια».
Η διαφήμιση, η οποία έχει προβληθεί πάνω από 18,7 εκατομμύρια φορές στη σελίδα TikTok της Urban Decay, περιλαμβάνει εικόνες της Kytsya με την ένδειξη «UD likes it raw» και μια προειδοποίηση για ευαίσθητο περιεχόμενο.
Η Kytsya δηλώνει στην διαφήμιση ότι «η λογοκρισία είναι εκτός ελέγχου» και ζητά «μη λογοκριμένο μακιγιάζ» για «τη σκηνή, την κάμερα και ναι, τα στρώματα».
Η Urban Decay, γνωστή για τα προκλητικά προϊόντα της, εξαγοράστηκε από τη L’Oréal το 2012. Η εταιρεία, μέσω εκπροσώπου της, δήλωσε ότι συνεργάζεται με ένα ευρύ φάσμα ταλέντων που αντιπροσωπεύουν τις πολλές πτυχές της δημιουργικής έκφρασης και ότι επέλεξε την Ari Kytsya για την «ξεχωριστή τέχνη του μακιγιάζ και την αυθεντικότητά της».
Η Kytsya προωθεί συχνά τα πλεονεκτήματα της ενασχόλησης με τη δημιουργία περιεχομένου για ενήλικες, υποστηρίζοντας ότι μπορεί να αποδειχθεί μια επικερδής επιλογή καριέρας: «Αν το πας στο φουλ, μπορείς να βγάλεις αρκετά χρήματα για να ξεκινήσεις κάτι δικό σου, είτε αυτό είναι να αγοράζεις σπίτια είτε να κάνεις Airbnb και να επενδύεις».
Παράλληλα, συμβουλεύει τους οπαδούς της να εξετάζονται τακτικά για σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα και προτρέπει τα κορίτσια «που μόλις έχουν κλείσει τα 18» να μην βιαστούν να μπουν στη βιομηχανία ενηλίκων, αλλά να αφιερώσουν χρόνο για να το σκεφτούν.
Η Visa και η Diageo απέσυραν διαφημίσεις από ένα ντοκιμαντέρ για την Bonnie Blue, μια άλλη ενήλικη performer που έγινε διάσημη στο OnlyFans, καθώς το OnlyFans αρνήθηκε να φιλοξενήσει βίντεο με την προσπάθειά της να κοιμηθεί με 1.000 άνδρες.
Ο Farhad Divecha, διευθύνων σύμβουλος της AccuraCast, δήλωσε ότι δεν γνωρίζει άλλες παγκόσμιες μάρκες που χρησιμοποιούν δημιουργούς περιεχομένου για ενήλικες για να διαφημίσουν τα προϊόντα τους και πρόσθεσε: «Οι μάρκες θέλουν τα views. Ως έμπορος, βλέπω ανεκμετάλλευτες δυνατότητες σε αυτές τις ιστοσελίδες… Μπορεί να μην βλάψει την Urban Decay αν η διαμάχη προκαλέσει επιπλέον προβολή».
Η Kytsya ευχαρίστησε την Urban Decay για τη συνεργασία, σημειώνοντας ότι «οι περισσότερες μάρκες τείνουν να διστάζουν όταν πρόκειται να συνεργαστούν μαζί μου λόγω του είδους του περιεχομένου που δημιουργώ».