Ποια καλλυντικά πάνε… πανεπιστήμιο

Bath & Body Works: Εισβολή στα πανεπιστήμια για την Gen Z!

Ομορφιά
Δημοσιεύθηκε  · 4 λεπτά ανάγνωση

Η Bath & Body Works ανακοίνωσε την είσοδό της σε πανεπιστημιακά campus, μια κίνηση που ξαφνιάζει ευχάριστα τους λάτρεις των καλλυντικών. Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί τη μεγαλύτερη προσπάθεια διανομής της εταιρείας εκτός των καθιερωμένων καταστημάτων της και εντάσσεται στη στρατηγική της για την προσέλκυση νεότερων αγοραστών.

Επενδύοντας στις πανεπιστημιουπόλεις, η Bath & Body Works επιδιώκει να προσεγγίσει περισσότερους καταναλωτές της Gen Z, μια δημογραφική ομάδα που ήδη κατατάσσει τα προϊόντα της σε υψηλές θέσεις στις έρευνες. Μια πρόσφατη έκθεση της Piper Sandler σε 6.500 εφήβους σχετικά με τις αγοραστικές τους προτιμήσεις, αποκάλυψε ότι η Bath & Body Works είναι η αγαπημένη τους μάρκα αρωμάτων και ο τρίτος πιο δημοφιλής προορισμός ομορφιάς, καταλαμβάνοντας για πρώτη φορά από το 2018 θέση στην πρώτη δεκάδα της κατηγορίας.

Ο Daniel Heaf, CEO της αλυσίδας, ο οποίος ανέλαβε τη θέση μόλις τον Ιούλιο, μετά την απόλυση της Gina Boswell, δήλωσε: «Αυτό που έχουμε ακούσει από τους καταναλωτές μας, ειδικά από τη Gen Z, είναι ότι το άρωμα δεν έχει να κάνει μόνο με την ευχάριστη μυρωδιά. Έχει να κάνει με την ταυτότητα. Έχει να κάνει με τη δημιουργία της αύρας σας, την έκφραση του ποιοι είστε και τη διαμόρφωση του τρόπου με τον οποίο θέλετε να σας θυμούνται. Γι’ αυτό και είμαι ενθουσιασμένος με αυτό το βήμα προς τα εμπρός».

Ο Heaf, πριν από την Bath & Body Works, εργαζόταν στη Nike ως Διευθύνων Σύμβουλος Στρατηγικής και Μετασχηματισμού, όπου βελτιστοποίησε τους πόρους για να ενισχύσει την επιχειρησιακή αποδοτικότητα και αύξησε σημαντικά τις πωλήσεις μέσω των λιανικών και ψηφιακών καναλιών. Στο παρελθόν, διαχειριζόταν τις απευθείας προς τον καταναλωτή (DTC) δραστηριότητες της Nike και ενίσχυσε την ψηφιακή στρατηγική της Burberry.

Σύμφωνα με τον Heaf, «Η Bath & Body Works είναι πλέον διαθέσιμη σε περισσότερα από 600 πανεπιστημιακά campus σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες, σηματοδοτώντας την πρώτη φορά που διανέμουμε σε τέτοια κλίμακα εκτός των δικών μας καταστημάτων. Μέσω αυτού του νέου μοντέλου διανομής, είμαστε σε θέση να συναντήσουμε εκατομμύρια φοιτητές εκεί όπου βρίσκονται και όταν μας χρειάζονται περισσότερο. Είτε ξεκινούν ένα νέο κεφάλαιο μακριά από το σπίτι τους είτε απλά αναζητούν λίγη χαρά στην καθημερινότητά τους, θέλουμε να είμαστε εκεί, προσφέροντας τους τα αρώματα που αγαπούν, με τρόπους που τους φαίνονται προσωπικοί και βολικοί».

Σε δήλωσή του στο Reuters, ο Heaf τόνισε ότι «η κίνησή μας αυτή δεν αφορά μόνο την επιστροφή στο σχολείο. Είναι μέρος της ευρύτερης στρατηγικής μας να μεγαλώνουμε μαζί με τους πελάτες μας και να παραμένουμε σχετικοί σε όλες τις γενιές, επεκτείνοντας τον τρόπο, τον τόπο και τον χρόνο που οι άνθρωποι βιώνουν την Bath & Body Works».

Η εταιρεία, που ιδρύθηκε το 1990 στο Νιου Άλμπανι του Οχάιο και έχει επεκταθεί σε έξι ηπείρους, αντιμετωπίζει τα τελευταία χρόνια προκλήσεις λόγω της μείωσης των καταναλωτικών δαπανών σε προϊόντα που δεν θεωρούνται απαραίτητα. Αυτό αυξάνει τις λειτουργικές πιέσεις, ενώ η βασική κατηγορία των κεριών αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό. Για να αντιμετωπίσει αυτή την κατάσταση, η Bath & Body Works συνεργάζεται με γνωστές μάρκες όπως το Netflix και λανσάρει σειρές προϊόντων που απευθύνονται σε νεότερους καταναλωτές, όπως η σειρά «everyday luxury».

Σύμφωνα με το AI Invest, η εταιρεία στοχεύει να επεκτείνει τη συγκεκριμένη σειρά και να εισέλθει σε νέες κατηγορίες προϊόντων, όπως προϊόντα περιποίησης για άνδρες, μαλλιά, χείλη και πλυντήριο. Επιπλέον, επιδιώκει να επιταχύνει την επέκτασή της στις διεθνείς αγορές και να αναπτύξει βοηθητικές δραστηριότητες.

Σήμερα, το 57% των καταστημάτων της στη Βόρεια Αμερική βρίσκονται εκτός εμπορικών κέντρων, με στόχο να αυξηθεί αυτό το ποσοστό στο 75%. Οι διεθνείς πωλήσεις, που αντιπροσωπεύουν μόνο το 5% των συνολικών εσόδων, προσφέρουν σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης.

Συνεχίζοντας την επέκτασή της σε καταστήματα εκτός εμπορικών κέντρων, η Bath & Body Works παρουσίασε νωρίτερα φέτος το Gingham+, ένα νέο τεχνολογικά προηγμένο σχέδιο καταστημάτων με ανανεωμένη διαρρύθμιση, μπαρ αρωμάτων, μεγαλύτερους διαδρόμους και περισσότερο χώρο για ψώνια.

Οι προσπάθειες για τη βελτίωση της εμπειρίας αγορών στα καταστήματα συμπίπτουν με το γεγονός ότι το πρόγραμμα πιστότητας της εταιρείας, My Bath & Body Works Rewards, έφτασε σε ρεκόρ 38 εκατομμυρίων μελών στα τέλη του περασμένου έτους.

Τα οικονομικά αποτελέσματα ήταν ανάμεικτα τον τελευταίο καιρό. Μετά από ένα απογοητευτικό τέταρτο τρίμηνο, όπου οι καθαρές πωλήσεις μειώθηκαν κατά 4,3%, η εταιρεία ανέκαμψε με ένα θετικό πρώτο τρίμηνο, όπου οι καθαρές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 3% σε 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια.